woensdag 24 juli 2013

Volendam/Edam/Marken

Klederdracht van Volendam


In het Volendams museum

Het uitzicht op het IJsselmeer vanuit onze kamer

Visafslag Volendam

Volendam vanaf het water
Hallo allemaal,

Verleden week heeft niemand geraden waar mijn dochter en ik naar toe zijn geweest.
Hier volgt de oplossing.
Eerst Volendam,waar we in klederdracht op de foto zijn geweest.
Hierna Edam,met zijn bekende kaasmarkt.
En tenslotte Marken,een half uurtje varen van Volendam.
Waar de vogels uit je hand aten(zie vorig bericht)
Ik wens een ieder een goede en fijne vakantie toe.
Liefs Gea



2 opmerkingen:

  1. Wat zien jullie er leuk uit!
    Ook de andere foto's zien er mooi uit.
    Jullie hebben weer iets leuks om op terug te zien.
    Groetjes uit Zeeland (daar zijn Ilse en ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had het kunnen weten;) Mooie plaatjes en wat zullen jullie genoten hebben,gr.uit O-A

    BeantwoordenVerwijderen