vrijdag 19 juli 2013

2 daagse vakantie

Hallo,

Ik ben samen met mijn dochter 2 dagen weg geweest.
Prachtig weer gehad.
Het lijkt me wel leuk als jullie raden waar de reis naar toe is geweest.
We beginnen in een toeristische plaats.
Het ligt aan het water.
Ze hebben er geen gewone waslijnen of droogmolens.De was hangt aan een soort scheepsmast die ze met een katrol omhoog hijsen.Dan hangen de broekjes en b-h's op de hoogte van de 2de verdieping.
We hebben er hard om moeten lachen.
In deze plaats kan je ook lekkere vis eten.De muziek is bekend,en je kan op de foto.
En tot slot is er ook het sigarenbandjeshuisje.Alles gemaakt van sigarenbandjes.



 Nu gaan we naar een oud stadje.
Hier is een bekende markt.
Het is een mooi oud stadje met trap-en klokgevels
Het ligt aan hetzelfde water.


Voor het laatste dorpje moesten we een half uur varen.
De dakpannen zijn met houten latten vastgezet i.v.m de zuidwester storm.
Hier eten de vogeltjes uit je hand.
Het is een leuk karakteristiek dorpje.
Dit was het voor deze keer.Ik ben benieuwd of jullie weten waar wij naar toe zijn geweest.
Een lieve groet Gea




2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke zomerse plaatjes! Maar waar het nu is.... Mijn hersens staan op de vakantiestand,,,groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo drogen wij hier in urk ook de was gea ,gaat veel vlugger als met wasknijpers ,waar jullie waren volendam natuurlijk grtjs

    BeantwoordenVerwijderen